Regulamin programu lojalnościowego B2C
§1
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady oraz warunki udziału w „Programie lojalnościowym B2C”, zwanym dalej Programem.
- Organizatorem Programu jest spółka PETSTORE spółka z o.o. ul. Żółtki-Kolonia 38A
16-070 Żółtki-Kolonia, NIP: 9662134997, będąca właścicielem sklepu internetowego zoo24.pl, dalej jako Sklep, My. - Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem, a w razie braku akceptacji na jego postanowienia prosimy o przekazanie nam informacji o rezygnacji z uczestnictwa w Programie. Uczestniczenie w Programie wymaga akceptacji postanowień Regulaminu.
- W zakresie nieuregulowanym tym Regulaminem stosuje się Regulamin sklepu internetowego, dostępny na stronie www.zoo24.pl.
§2
Warunki uczestnictwa w Programie
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne oraz nie wiąże się z żadnymi opłatami.
- Żeby uczestniczyć w Programie Lojalnościowym B2C powinieneś:
- być konsumentem;
- mieć ukończone 18 lat ;
- mieć założone konto w naszym Sklepie;
- zrobić zakupy w naszym Sklepie zoo24.pl.
§3
Zasady Programu Lojalnościowego B2C
- Za każde zakupy zrobione w naszym Sklepie zoo24.pl otrzymasz punkty lojalnościowe.
- Aby uzyskać punkty musisz być zalogowany na swoim koncie w naszym Sklepie przed złożeniem zamówienia.
- Punkty przeliczane są proporcjonalnie do wartości zamówionego towaru, nie wliczając kosztów dostawy, zgodnie z zasadą, że za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt.
- Zebrane punkty mogą być wykorzystane przy kolejnych zakupach w naszym Sklepie, w postaci elektronicznego kodu rabatowego, obliczanego według proporcji każdy jeden punkt oznacza rabat w wysokości 0,20 zł.
- Punkty lojalnościowe naliczane są z chwilą opłacenia zamówienia w prawidłowej wysokości, a możliwe do wykorzystania w momencie odebrania osobiście lub dostarczenia przez firmę kurierską zamówienia.
- Punkty można wymienić na kod rabatowy do 500 dni. Po tym czasie zdobyte punkty lub wygenerowany za pomocą punktów kody rabatowe tracą ważność.
- Kody rabatowe można wykorzystywać jedynie w naszym Sklepie zoo24.pl. Rabaty są przyznawane przez Sklep automatycznie i nie można ich zbyć na inną osobę.
- Rabatu nie można wymienić na pieniądze ani wykorzystać go w innym celu, niż opisanym powyżej.
- Kody rabatowe mają ważność 60 dni od daty ich wygenerowania, wówczas punkty, które służyły do jego wygenerowania także tracą ważność.
- Aktualną liczbę uzyskanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto w naszym Sklepie.
- W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, zwrócenia Ci ceny, nieopłacenia ceny, anulowania Twojego zamówienia po jego złożeniu lub w przypadku wygaśnięcia Twojego konta kody rabatowe są anulowane w całości, natomiast rabaty zrealizowane nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku nienależnie przyznanych Ci kodów rabatowych mamy prawo je anulować, o czym zostaniesz niezwłocznie powiadomiony.
§ 4
Reklamacje
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego możesz nam zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktu na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt z nami” oraz za pośrednictwem:
Korespondencji mailowej pod adresem: obsluga@zoo24.pl
Korespondencji listowej pod adresem: ul. Żółtki-Kolonia 38A, 16-070 Żółtki-Kolonia
- W reklamacji napisz nam powód reklamacji, np. na czym polegało według Ciebie naruszenie Regulaminu oraz opisz Twój sugerowany sposób rozwiązania sprawy. Odpowiemy na reklamacje w ciągu 30 dni, chyba że prześlesz ją z brakami, wtedy poprosimy Cię o jej uzupełnienie. Nasza decyzja zawiera szczegółowe uzasadnienie.
§ 5
Postanowienia końcowe
- Nie możesz łączyć korzyści z innych naszych programów promocyjnych.
- Informacje na temat ochrony danych osobowych są dostępne w naszej Polityce Prywatności.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu jeśli konieczność jego zmiany wynika ze zmian prawa powszechnie obowiązującego lub w przypadku zmiany polityki naszej firmy. Zmiana Regulaminu wywołuje skutek wyłącznie na przyszłość.
- Nie stanowi zmiany Regulaminu tymczasowa promocja rabatowa, polegająca na określonym czasowo zwiększeniu naszą decyzją stawki rabatów na wybrane towary, zarówno co do stawki przeliczeniowej wartości zamówienia na punkty, jak i stawki przeliczeniowej punktów na kody rabatowe. O promocji informujemy z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej, zaś jej skutki dotyczą wyłącznie zamówień na przyszłość.
- O każdej zmianie Regulaminu powiadomimy Cię z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie dopiero po 14 dniach od ich ogłoszenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 13.02.2021 oraz obowiązuje przez czas nieokreślony.
- Możemy zakończyć Program w każdym czasie, bez podania przyczyny, lecz z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym, w drodze ogłoszenia na naszej stronie internetowej, co nie ma wpływu na dotychczas uzyskane rabaty. Po zakończeniu Programu nie będą przyznawane kody rabatowe.