DO 3% ZWROTU W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

DARMOWA DOSTAWA OD 95zł

PREZENT DO WYBRANYCH PRODUKTÓW

×

Regulamin programu lojalnościowego B2C

§1
Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady oraz warunki udziału w „Programie lojalnościowym B2C”, zwanym dalej Programem.
  2. Organizatorem Programu jest spółka PETSTORE spółka z o.o.  ul. Żółtki-Kolonia 38A
    16-070 Żółtki-Kolonia, NIP: 9662134997, będąca właścicielem sklepu internetowego zoo24.pl, dalej jako Sklep, My.
  3. Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem, a w razie braku akceptacji na jego postanowienia prosimy o przekazanie nam informacji o rezygnacji z uczestnictwa w Programie. Uczestniczenie w Programie wymaga akceptacji postanowień Regulaminu.
  4. W zakresie nieuregulowanym tym Regulaminem stosuje się Regulamin sklepu internetowego, dostępny na stronie www.zoo24.pl.

 

§2
Warunki uczestnictwa w Programie

  1. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne oraz nie wiąże się z żadnymi opłatami.
  2. Żeby uczestniczyć w Programie Lojalnościowym B2C powinieneś:
    1. być konsumentem;
    2. mieć ukończone 18 lat ;
    3. mieć założone konto w naszym Sklepie;
    4. zrobić zakupy w naszym Sklepie zoo24.pl.

§3
Zasady Programu Lojalnościowego B2C

  1. Za każde zakupy zrobione w naszym Sklepie zoo24.pl otrzymasz punkty lojalnościowe.
  2. Aby uzyskać punkty musisz być zalogowany na swoim koncie w naszym Sklepie przed złożeniem zamówienia.
  3. Punkty przeliczane są proporcjonalnie do wartości zamówionego towaru, nie wliczając kosztów dostawy, zgodnie z zasadą, że za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt.
  4. Zebrane punkty mogą być wykorzystane przy kolejnych zakupach w naszym Sklepie, w postaci elektronicznego kodu rabatowego, obliczanego według proporcji każdy jeden punkt oznacza rabat w wysokości 0,20 zł.
  5. Punkty lojalnościowe naliczane są z chwilą opłacenia zamówienia w prawidłowej wysokości, a możliwe do wykorzystania w momencie odebrania osobiście lub dostarczenia przez firmę kurierską zamówienia.
  6. Punkty można wymienić na kod rabatowy do 500 dni. Po tym czasie zdobyte punkty lub wygenerowany za pomocą punktów kody rabatowe tracą ważność.
  7. Kody rabatowe można wykorzystywać jedynie w naszym Sklepie zoo24.pl. Rabaty są przyznawane przez Sklep automatycznie i nie można ich zbyć na inną osobę.
  8. Rabatu nie można wymienić na pieniądze ani wykorzystać go w innym celu, niż opisanym powyżej.
  9. Kody rabatowe mają ważność 60 dni od daty ich wygenerowania, wówczas punkty, które służyły do jego wygenerowania także tracą ważność.
  10. Aktualną liczbę uzyskanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto w naszym Sklepie.
  11. W przypadku odstąpienia przez Ciebie od umowy, zwrócenia Ci ceny, nieopłacenia ceny, anulowania Twojego zamówienia po jego złożeniu lub w przypadku wygaśnięcia Twojego konta kody rabatowe są anulowane w całości, natomiast rabaty zrealizowane nie podlegają zwrotowi.
  12. W przypadku nienależnie przyznanych Ci kodów rabatowych mamy prawo je anulować, o czym zostaniesz niezwłocznie powiadomiony.

§ 4
Reklamacje

  1. Reklamacje  związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego możesz nam zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktu na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt z nami” oraz za pośrednictwem:

Korespondencji mailowej pod adresem:  obsluga@zoo24.pl

Korespondencji listowej pod adresem:  ul. Żółtki-Kolonia 38A, 16-070 Żółtki-Kolonia

  1. W reklamacji napisz nam powód reklamacji, np. na czym polegało według Ciebie naruszenie Regulaminu oraz opisz Twój sugerowany sposób rozwiązania sprawy. Odpowiemy na reklamacje w ciągu 30 dni, chyba że prześlesz ją z brakami, wtedy poprosimy Cię o jej uzupełnienie. Nasza decyzja zawiera szczegółowe uzasadnienie.

§ 5
Postanowienia końcowe

  1. Nie możesz łączyć korzyści z innych naszych programów promocyjnych.
  2. Informacje na temat ochrony danych osobowych są dostępne w naszej Polityce Prywatności.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu jeśli konieczność jego zmiany wynika ze zmian prawa powszechnie obowiązującego lub w przypadku zmiany polityki naszej firmy. Zmiana Regulaminu wywołuje skutek wyłącznie na przyszłość.
    1. Nie stanowi zmiany Regulaminu tymczasowa promocja rabatowa, polegająca na określonym czasowo zwiększeniu naszą decyzją stawki rabatów na wybrane towary, zarówno co do stawki przeliczeniowej wartości zamówienia na punkty, jak i stawki przeliczeniowej punktów na kody rabatowe. O promocji informujemy z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej, zaś jej skutki dotyczą wyłącznie zamówień na przyszłość.
  4. O każdej zmianie Regulaminu powiadomimy Cię z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie dopiero po 14 dniach od ich ogłoszenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
  5. Regulamin wchodzi w życie w dniu 13.02.2021 oraz obowiązuje przez czas nieokreślony.
  6. Możemy zakończyć Program w każdym czasie, bez podania przyczyny, lecz z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym, w drodze ogłoszenia na naszej stronie internetowej, co nie ma wpływu na dotychczas uzyskane rabaty. Po zakończeniu Programu nie będą przyznawane kody rabatowe.

Regulamin Programu Lojalnościowego - PDF