×

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

ZOO24.PL

 

Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa ogólne warunki oraz zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego www.zoo24.pl. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego, PETSTORE SP.Z.O.O. umożliwia Klientom oraz pozostałym użytkownikom Sklepu Internetowego, w szczególności Konsumentom, korzystanie z usług świadczonych przez PETSTORE SP.Z.O.O. drogą elektroniczną oraz zapoznanie się z Produktami dostępnymi na www.zoo24.pl, a następnie zawarcie umowy sprzedaży. PETSTORE SP.Z.O.O.  dba o prawa użytkowników Sklepu Internetowego, w szczególności Konsumentów, w tym wynikające z przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu ani ograniczyć ani wyłączyć jakichkolwiek praw przysługujących użytkownikom Sklepu Internetowego na mocy Prawa Konsumenckiego oraz innych właściwych bezwzględnie wiążących przepisów prawa – w razie wystąpienia takich ograniczeń lub wyłączeń, PETSTORE SP.Z.O.O. zastosuje właściwe przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.

I POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.zoo24.pl prowadzony jest przez PETSTORE SP.Z.O.O. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kapitał zakładowy 100 000 tys. zł wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000815377, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, NIP 9662134997, REGON 384925789, adres poczty elektronicznej: obsluga@zoo24.pl, numer telefonu: +48 888 991 951.
  2. W celu prawidłowego wykorzystania funkcji dostępnych w ramach Sklepu Internetowego należy spełnić niezbędne Wymagania Techniczne, o których mowa w dalszej części Regulaminu.
  3. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, jednakże niezbędna do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do utworzenia konta w Sklepie Internetowym lub złożenia Zamówienia.
  4. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  5. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

II. DEFINICJE:

Poniżej wymienione, użyte w Regulaminie określenia pisane dużą literą (niezależnie od liczby pojedynczej lub mnogiej lub przypadku, w których są użyte) mają przypisane następujące znaczenie, o ile z Regulaminu lub z kontekstu ich użycia wyraźnie nie wynika odmiennie:

 

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  4. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  7. KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej, w szczególności zawierająca umowę, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności, gdy z treści tej czynności (w tym umowy) wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tę osobę działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym. Kody Rabatowe z Newslettera nie łączą się z innymi promocjami. 
  9. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  10. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędących osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca u PETSTORE SP.Z.O.O zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jeśli Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, taka osoba zobowiązana jest w szczególności uzyskać skuteczną prawnie zgodę swego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy oraz okazać taką zgodę na każde żądanie PETSTORE SP.Z.O.O, lub w inny prawnie dopuszczalny sposób zapewnić ważność Umowy; przy czym dla uniknięcia wątpliwości, uznaje się, że umowy zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają co do zasady charakter umów należące do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
  11. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  12. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.zoo24.pl na platformie sklepowej Presta Shop.
  13. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000815377, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, NIP 9662134997, REGON 384925789, adres poczty elektronicznej: obsluga@zoo24.pl, numer telefonu: +48 888 991 951
  14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  15. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  16. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
  17. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA,PRAWO KONSUMENCKIE – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 pozycja 827 z późniejszymi zmianami).
  18. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

III POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Umowa zawierana jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i niniejszym Regulaminem.
  2. PETSTORE SP.Z.O.O. jest zobowiązany świadczyć usługi i dostarczać Produkty zgodne z Umową.
  3. Treści wskazywane lub przekazywane Klientowi przez PETSTORE SP.Z.O.O. w ramach lub w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego, w tym wiadomości e-mail dotyczące zaproponowanej Umowy, poczytuje się – o ile nic innego wyraźnie nie wynika z danego przekazu – nie za nie ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  4. PETSTORE SP.Z.O.O. wyświetla Cenę Produktu lub usługi w sposób jednoznaczny oraz niebudzący wątpliwości. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu lub usługi obok informacji o obniżonej Cenie (np. obniżonej na skutek wprowadzenia czasowych promocji) w Sklepie Internetowym, PETSTORE SP.Z.O.O. wyświetla najniższą ostatnią cenę Produktu dostępnego na www.zoo24.pl w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
  5. PETSTORE SP.Z.O.O. odpowiada względem Konsumenta z tytułu zgodności Produktu z Umową na zasadach wynikających z Prawa Konsumenckiego, natomiast względem Przedsiębiorców z tytułu wady Produktu na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa, a także na podstawie niniejszego Regulaminu.
  6. PETSTORE SP.Z.O.O. nie pobiera żadnych opłat za komunikację z PETSTORE SP.Z.O.O. przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, przy czym Klient może ponieść jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie się na odległość.

III. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  • W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
  1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  2. Usługa Elektroniczna/Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obsluga@zoo24.pl lub też pisemnie na adres: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz.
  3. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zakup” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  4. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
  5. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
  6. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obsluga@zoo24.pl lub też pisemnie na adres: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz.
  7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  8. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  9. Tryb postępowania reklamacyjnego:
  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład: a) pisemnie na adres: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obsluga@zoo24.pl
  2. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  4. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący

 

IV. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

    • Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. III Regulaminu.
    • Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
    • Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień
  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. III Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
    • Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3 b) Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
    • Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni.

V. CENY

  1. Ceny zamieszczone na stronie Sklepu są̨ wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają̨ podatek VAT.
  2. Ceny zamieszczone na kartach produktów nie zawierają̨ informacji na temat kosztów przesyłki, koszty przesyłki podane są w cenniku oraz w koszyku podczas składania zamówienia.
  3. Ceną ostateczną jest cena podana przy produkcie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  4. Całkowita kwota do zapłaty jest widoczna po wybraniu formy dostawy przed zatwierdzeniem zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, które posiada w ofercie.
  6. W przypadku cen promocyjnych Sklep prezentuje cenę aktualną produktu, cenę przed obniżką oraz najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni.
  7. W przypadku akcji promocyjnych lub wyprzedaży zamówienia będą̨ realizowane po cenach aktualnie widocznych na karcie produktu.
  8. Promocje w Sklepie nie łączą się, o ile warunki danej promocji nie stanowią inaczej.

 

VI. PRODUKTY

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych produktów oraz wycofywania istniejących z oferty.
  2. Produkty w Sklepie wyświetlane są domyślnie wg. ilości w magazynie, jednak jest możliwość filtrowania zgodnie z filtrami dostępnymi na stronie danej kategorii.
  3. Jeżeli zamówiony produkt nie będzie dostępny, Sklep poinformuje klienta o jego niedostępności niezwłocznie. W takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy. Dokonane płatności zostaną niezwłocznie zwrócone.

 

VII. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    3. Szybkie płatności BLIK.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
  3. Termin płatności:
  1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  1. W zależności od okoliczności lub aktualnych uwarunkowań biznesowych lub prawnych, w tym zależnie od umów zawartych przez PETSTORE SP Z.O.O. z podmiotami trzecimi, rodzaju transakcji lub wyboru Klienta, płatność może się odbyć w trybie przedpłaty lub za pobraniem.
  2. W zależności od okoliczności lub aktualnych uwarunkowań biznesowych lub prawnych, w tym zależnie od umów zawartych przez PETSTORE SP Z.O.O. z podmiotami trzecimi, rodzaju transakcji lub wyboru Klienta, metody płatności, ich dostawcy lub inne podmioty biorące w nich udział lub pośredniczące mogą ulec zmianie.
  3. W przypadku anulowania części lub całości Zamówienia, zwrot płatności na rzecz Klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia anulowania – w całości lub odpowiedniej części Ceny.
  4. Zwrot płatności następuje przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył Klient – chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu (w tym na zwrot na inny rachunek bankowy).

VIII. REKLAMACJE

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności PETSTORE SP Z.O.O. względem Konsumenta, jeżeli sprzedany Produkt nie jest zgodny z Umową, są określone w Prawie Konsumenckim.
  2. W razie braku zgodności Produktu z Umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w Prawie Konsumenckim. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące towarem, nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II Kodeksu Cywilnego.
  3. Produkt jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił PETSTORE SP Z.O.O. najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który PETSTORE SP Z.O.O. zaakceptował.
  1. Ponadto Produkt, aby został uznany za zgodny z Umową, musi:
        1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
        2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez PETSTORE SP Z.O.O., jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że PETSTORE SP Z.O.O. wykaże, że:
  • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
  • przed zawarciem Umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
  • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy;
        1. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
        2. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które PETSTORE SP Z.O.O. udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  1. PETSTORE SP Z.O.O. ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową wynikający z niewłaściwego zamontowania Produktu, jeżeli:
        1. zostało ono przeprowadzone przez PETSTORE SP Z.O.O. lub na jego odpowiedzialność;
        2. niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez PETSTORE SP Z.O.O. lub osobę trzecią, o której mowa w art. 6 ust. 2 Prawa Konsumenckiego.
  1. PETSTORE SP Z.O.O. ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez PETSTORE SP Z.O.O., jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową.
  2. PETSTORE SP Z.O.O. nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu z Umową, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
  3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  4. PETSTORE SP Z.O.O. może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub PETSTORE SP Z.O.O. może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla PETSTORE SP Z.O.O.. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla PETSTORE SP Z.O.O., może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
  5. Przy ocenie nadmierności kosztów dla PETSTORE SP Z.O.O. uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową, wartość Produktu zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
  6. PETSTORE SP Z.O.O. dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której PETSTORE SP Z.O.O. został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi PETSTORE SP Z.O.O..
  7. Konsument udostępnia PETSTORE SP Z.O.O. Produkt podlegający naprawie lub wymianie. PETSTORE SP Z.O.O. odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.
  8. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Produktu z Umową, PETSTORE SP Z.O.O. demontuje Produkt oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
  9. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu, który następnie został wymieniony.
  10. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. PETSTORE SP Z.O.O. odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Prawa Konsumenckiego;
    2. PETSTORE SP Z.O.O. nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Prawa Konsumenckiego;
    3. brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że PETSTORE SP Z.O.O. próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
    4. brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Prawa Konsumenckiego;
    5. z oświadczenia PETSTORE SP Z.O.O. lub okoliczności wyraźnie wynika, że PETSTORE SP Z.O.O. nie doprowadzi Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  1. Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową.
  2. PETSTORE SP Z.O.O. zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu Ceny.
  3. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową jest istotny.
  4. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy Konsument może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową.
  5. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt PETSTORE SP Z.O.O. na jego koszt. PETSTORE SP Z.O.O. zwraca Konsumentowi Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
  6. PETSTORE SP Z.O.O. dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Konsument może powstrzymać się z zapłatą Ceny do chwili wykonania przez PETSTORE SP Z.O.O. obowiązków wynikających z art. 43d i art. 43e Prawa Konsumenckiego.
  8. W przypadku wystąpienia niezgodności Produktu z Umową, Konsument może złożyć reklamację, na przykład pisemnie, na Adres Reklamacyjny, z dopiskiem „Reklamacja”; może także skontaktować się z BOK. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu, zwykle celowe jest jego dostarczenie PETSTORE SP Z.O.O. razem z oznaczonym żądaniem, w celu umożliwienia PETSTORE SP Z.O.O. zbadania Produktu i ustosunkowania się do żądań. Szczegóły dotyczące udostępnionych przez PETSTORE SP Z.O.O. sposobów bezpłatnego dostarczenia Produktu w związku z reklamacją znajdują w ramach Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje” (dostępnej pod adresem https://zoo24.pl/content/6-reklamacje-i-odstapienie-od-umowy).

VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa Konsumenckiego prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Prawa Konsumenckiego.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  3. Termin odstąpienia od Umowy zawartej na odległość wynosi 30 dni od Momentu Wydania Produktu, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Konsument może złożyć:
    1. na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa Konsumenckiego;
    2. na formularzu dostępnym pod adresem: https://zoo24.pl/content/6-reklamacje-i-odstapienie-od-umowy lub
    3. w innej formie zgodnej z Prawem Konsumenckim.
  5. PETSTORE SP Z.O.O. niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu Umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt PETSTORE SP Z.O.O. lub przekazać go osobie upoważnionej przez PETSTORE SP Z.O.O. do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy, chyba że PETSTORE SP Z.O.O. zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, co oznacza, że odsyła na własny koszt i ryzyko Produkty stanowiące Przedmiot Umowy, od której odstąpił.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. PETSTORE SP Z.O.O. niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego Płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, przy czym jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez PETSTORE SP Z.O.O., PETSTORE SP Z.O.O. nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów – zgodnie z art. 33 Prawa Konsumenckiego.
  11. Jeżeli PETSTORE SP Z.O.O. nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem Płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. PETSTORE SP Z.O.O. dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu Płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób Płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  13. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach przewidzianych w art. 38 Prawa Konsumenckiego, w szczególności w odniesieniu do następujących umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli PETSTORE SP Z.O.O. wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez PETSTORE SP Z.O.O. utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    2. w której Cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi PETSTORE SP Z.O.O. nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    3. w której Przedmiotem Umowy jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której Przedmiotem Umowy jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której Przedmiotem Umowy są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  14. W razie wątpliwości, Klient może się skontaktować z BOK.

X OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. PETSTORE SP Z.O.O. przetwarza dane osobowe PETSTORE SP Z.O.O. jako administrator danych osobowych.
  2. PETSTORE SP Z.O.O. jako administrator danych osobowych, przetwarza w szczególności dane podane w związku z korzystaniem z funkcjonalności dostępnych w Sklepie Internetowym oraz zawarciem i wykonaniem Umowy.
  3. Podanie danych osobowych przez PETSTORE SP Z.O.O. jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych usług, zawarcia Umowy oraz innych czynności wykonywanych w ramach Sklepu Internetowego.
  4. Zasady ochrony danych osobowych oraz wykorzystywania plików testowych (tzw. Cookies) zostały opisane przez PETSTORE SP Z.O.O. w polityce prywatności opublikowanej oraz dostępnej pod adresem: https://zoo24.pl/content/5-polityka-prywatnosci.

 

 

XI PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie treści, usługi, towary, prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy oraz jego domeny, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do wzorców, formularzy, logotypów, funkcjonalności oraz zdjęć zamieszczanych na stronie www.zoo24.pl lub jego podwykonawców podlegają szczególnej ochronie prawnej, m.in. w oparciu o przepisy Prawie Autorskiego.
  2. Wykorzystywanie wyżej wspomnianych treści przez Klienta oraz użytkowników Sklepu Internetowego jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody PETSTORE SP Z.O.O. udzielonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, o ile prawo nie stanowi inaczej.

XII POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW DOTYCZĄCYCH ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W przypadku sporu wynikłego pomiędzy PETSTORE SP Z.O.O., a Klientem w związku z dokonaniem zakupu w Sklepie Internetowym, Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in. poprzez złożenie skargi w wybranym języku urzędowym Unii Europejskiej, w tym także w języku polskim, za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. W szczególności, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, ewentualny spór może zostać rozwiązany na drodze postępowania mediacyjnego lub polubownego. W ostateczności ewentualny spór może rozstrzygnąć sąd powszechny właściwy miejscowo i rzeczowo stosownie do zasad oznaczonych w Kodeksie Postępowania Cywilnego.

XIII POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. W celu uniknięcia wątpliwości postanowienia wskazane w niniejszej Części XII Regulaminu dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców i nie mają zastosowania względem Konsumentów.
  2. Przepisy, o których mowa w Części VIII Regulaminu dot. prawa odstąpienia od Umowy stosuje się odpowiednio względem Przedsiębiorców.
  3. W przypadku wystąpienia wady Produktu PETSTORE SP Z.O.O. może odpowiadać względem Przedsiębiorców na podstawie przepisów o rękojmi na podstawie art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego.
  4. W przypadku wystąpienia wady Produktu Przedsiębiorca może złożyć reklamację, na przykład pisemnie, na Adres Reklamacyjny, z dopiskiem „Reklamacja”. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu zwykle celowe jest jego dostarczenie do PETSTORE SP Z.O.O. razem z żądaniem, w celu umożliwienia PETSTORE SP Z.O.O. zbadania Produktu i ustosunkowania się do żądań. Szczegóły dotyczące udostępnionych przez PETSTORE SP Z.O.O. sposobów bezpłatnego dostarczenia Produktu w związku z reklamacją znajdują w ramach Serwisu Internetowego w zakładce „Reklamacje” (dostępnej pod adresem https://zoo24.pl/content/6-reklamacje-i-odstapienie-od-umowy).
  5. W odniesieniu do Przedsiębiorców, PETSTORE SP Z.O.O. jest uprawniony do odstąpienia od Umowy lub jakiejkolwiek innej umowy zawartej w związku lub na podstawie Regulaminu, nie później niżeli w terminie 45 dni od chwili jej zawarcia. PETSTORE SP Z.O.O. może odstąpić w takim wypadku bez obowiązku wskazywania przyczyn odstąpienia oraz bez możności dochodzenia przez Przedsiębiorcę jakichkolwiek roszczeń w stosunku do PETSTORE SP Z.O.O. – w drodze przesłania takiemu Przedsiębiorcy oświadczenia o odstąpieniu (w dowolnej formie).
  6. PETSTORE SP Z.O.O. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód oraz utraty zysków wobec Przedsiębiorcy, o ile powyższa szkoda nie została wyrządzona umyślnie przez PETSTORE SP Z.O.O..
  7. W sytuacji ustalenia, w stosunku do Przedsiębiorcy, odpowiedzialności PETSTORE SP Z.O.O. (w tym jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli, pełnomocników), odpowiedzialność taka, niezależnie od jej podstawy prawnej, podlega każdorazowo ograniczeniu do kwoty 1.500 (słownie: tysiąca pięciuset i 00/100) złotych względem pojedynczego roszczenia.
  8. Dla uniknięcia wątpliwości, postanowień ust. 1-7 powyżej nie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy PETSTORE SP Z.O.O., a Przedsiębiorcą będą poddane sądowi powszechnemu właściwemu ze względu na siedzibę PETSTORE SP Z.O.O..

XIV POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta, w szczególności praw Konsumenta.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, Prawa Konsumentów, Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną i Prawa Autorskiego.
  3. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna w zakładce Regulamin pod adresem: https://zoo24.pl/content/3-regulamin. W trakcie Realizacji Zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu Zamówienia.
  4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia Umowy.
  5. Dotychczasowy regulamin, obowiązujący do dnia 31 grudnia 2023 r. (włącznie), można znaleźć w zakładce Regulamin pod adresem: https://zoo24.pl/content/3-regulamin
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2024 roku.

 

Zgoda na pliki cookie

Utwórz bezpłatne konto, aby korzystać z listy życzeń.

Zaloguj się