Menu
Szukaj
Koszyk
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ZOO24.PL

Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa ogólne warunki oraz zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego www.zoo24.pl. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego, ZOO24 umożliwia Klientom oraz pozostałym użytkownikom Sklepu Internetowego, w szczególności Konsumentom, korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz zapoznanie się z Produktami dostępnymi na www.zoo24.pl, a następnie zawarcie umowy sprzedaży. ZOO24 dba o prawa użytkowników Sklepu Internetowego, w szczególności Konsumentów, w tym wynikające z przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu ani ograniczyć, ani wyłączyć jakichkolwiek praw przysługujących użytkownikom Sklepu Internetowego na mocy Prawa Konsumenckiego oraz innych właściwych bezwzględnie wiążących przepisów prawa – w razie wystąpienia takich ograniczeń lub wyłączeń, ZOO24 zastosuje właściwe przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.


I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.zoo24.pl prowadzony jest przez PETSTORE SPÓŁKA Z O.O. z siedzibą w Żółtki Kolonia, ul. Żółtki-Kolonia 38 A (kod pocztowy 16-070, miejscowość Żółtki-Kolonia), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000815377, posiadającą:

    • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: 38A, Żółtki-Kolonia, 16-070 Choroszcz, Polska,
    • NIP 9662134997,
    • REGON 384925789,
    • adres poczty elektronicznej: obsluga@zoo24.pl,
    • numer telefonu: +48 604 679 998.
  2. W celu prawidłowego wykorzystania funkcji dostępnych w ramach Sklepu Internetowego należy spełnić niezbędne Wymagania Techniczne, o których mowa w dalszej części Regulaminu.

  3. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, jednakże niezbędna do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do utworzenia konta w Sklepie Internetowym lub złożenia Zamówienia.

  4. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

  5. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

  6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.


II. DEFINICJE

Poniżej wymienione, użyte w Regulaminie określenia pisane dużą literą (niezależnie od liczby pojedynczej lub mnogiej czy przypadku, w których są użyte) mają przypisane następujące znaczenie, o ile z Regulaminu lub z kontekstu ich użycia wyraźnie nie wynika odmiennie:

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  4. KLIENT
    (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
    (2) osoba prawna; albo
    (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
    – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  7. KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej, w szczególności zawierająca umowę, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności gdy z treści tej czynności (w tym umowy) wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG).
  8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym. Kody Rabatowe z Newslettera nie łączą się z innymi promocjami.
  9. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  10. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca u ZOO24 zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
  12. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.zoo24.pl.
  13. SPRZEDAWCA / USŁUGODAWCA – PETSTORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą 38A, Żółtki-Kolonia, 16-070 Choroszcz, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000815377, posiadająca:
  • adres wykonywania działalności i adres do doręczeń: 38A, Żółtki-Kolonia, 16-070 Choroszcz, Polska ,
  • NIP 9662134997,
  • REGON 384925789,
  • adres poczty elektronicznej: obsluga@zoo24.pl,
  • numer telefonu: +48 604 679 998.
  1. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  3. USŁUGOBIORCA
    (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
    (2) osoba prawna; albo
    (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
    – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
  4. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA / USTAWA / PRAWO KONSUMENCKIE – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
  5. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Umowa zawierana jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i niniejszym Regulaminem.
  2. ZOO24 jest zobowiązany świadczyć usługi i dostarczać Produkty zgodne z Umową.
  3. Treści wskazywane lub przekazywane Klientowi przez ZOO24 w ramach lub w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego – w tym wiadomości e-mail dotyczące zaproponowanej Umowy – poczytuje się, o ile nic innego wyraźnie nie wynika z danego przekazu, za zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  4. ZOO24 wyświetla Cenę Produktu lub usługi w sposób jednoznaczny oraz niebudzący wątpliwości. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu lub usługi (np. na skutek wprowadzenia promocji) w Sklepie Internetowym, ZOO24 wyświetla również najniższą ostatnią cenę Produktu, jaka obowiązywała w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki.
  5. ZOO24 odpowiada względem Konsumenta z tytułu zgodności Produktu z Umową na zasadach wynikających z Prawa Konsumenckiego, a względem Przedsiębiorców – na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa, a także na podstawie niniejszego Regulaminu.
  6. ZOO24 nie pobiera żadnych opłat za komunikację z ZOO24 przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość; Klient ponosi jednak ewentualne koszty w wysokości wynikającej z umowy zawartej z podmiotem trzecim (dostawcą usługi telekomunikacyjnej itp.).

IV. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

  2. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kroków przez Usługobiorcę:

    1. wypełnieniu Formularza Rejestracji,

    2. kliknięciu pola „Załóż konto”,

    3. potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres e-mail.
      W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko / nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami – również nazwy firmy i numeru NIP.

    • Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
    • Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, np. e-mailem na adres: office@zoo24.pl lub pisemnie na adres wskazany w §1.
  3. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kroków:

    1. wypełnieniu Formularza Zamówienia,

    2. kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego pola „Potwierdzam zakup”.
      Do tego momentu możliwa jest samodzielna modyfikacja wprowadzonych danych. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko / nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres e-mail, numer telefonu oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży (Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności). W przypadku Klientów niebędących konsumentami wymagane jest także podanie nazwy firmy i numeru NIP.

    • Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu w momencie złożenia Zamówienia albo przerwania składania Zamówienia.
  4. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po:

    • podaniu w zakładce „Newsletter” adresu e-mail i kliknięciu pola „Zapisz się”, lub
    • zaznaczeniu odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta.

    Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca może w dowolnym momencie zrezygnować z Newslettera, np. przesyłając żądanie na adres e-mail: office@zoo24.pl lub pisemnie na adres wskazany w §1.

  5. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu:

    1. komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox min. 11.0, Internet Explorer min. 7.0, Opera min. 7.0, Google Chrome min. 12.0.0,
    4. zalecana rozdzielczość ekranu min. 1024x768,
    5. włączona obsługa plików cookies i JavaScript.
  6. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich Usługodawcy i osób trzecich. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.

  7. Postępowanie reklamacyjne w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną (z wyłączeniem reklamacji Produktu, opisanej w §6 poniżej):

    • Reklamacje można składać pisemnie na adres: obsluga@zoo24.pl (z dopiskiem „Reklamacja”) 
    • Zaleca się podanie w zgłoszeniu informacji o rodzaju i dacie nieprawidłowości oraz żądania i danych kontaktowych składającego reklamację, co ułatwi i przyspieszy rozpoznanie zgłoszenia.
    • Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  8. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.


V. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po wcześniejszym złożeniu Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia.

  2. Cena Produktu widoczna w Sklepie Internetowym podawana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami oraz o ewentualnych kosztach dostawy Klient jest informowany podczas składania Zamówienia.

  3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży:

    • Klient składa Zamówienie zgodnie z pkt. IV Regulaminu.
    • Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie Zamówienia oraz przyjmuje je do realizacji, co następuje poprzez przesłanie do Klienta wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta tej wiadomości Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą.
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez:

    • udostępnienie Regulaminu na stronie Sklepu,
    • przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3.
  5. Termin ustawowy na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni, jednak – zgodnie z informacjami w dalszej części Regulaminu – ZOO24 może go wydłużyć np. do 30 dni, jeśli tak postanowi w swojej polityce.


VI. CENY

  1. Ceny w Sklepie są podawane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  2. Podane ceny przy Produkcie nie zawierają kosztów przesyłki, które są podawane oddzielnie (w koszyku podczas składania Zamówienia).
  3. Ceną ostateczną jest cena widoczna przy Produkcie w chwili składania Zamówienia.
  4. Całkowita kwota do zapłaty prezentowana jest w koszyku, po wybraniu formy dostawy, jeszcze przed zatwierdzeniem Zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów.
  6. W przypadku cen promocyjnych, Sklep prezentuje aktualną cenę Produktu, cenę przed obniżką oraz – jeśli wymaga tego prawo – najniższą cenę z ostatnich 30 dni.
  7. Promocje nie łączą się, o ile warunki danej promocji nie stanowią inaczej.

VII. PRODUKTY

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów oraz wycofywania istniejących z oferty.
  2. Domyślna kolejność wyświetlania Produktów może zależeć np. od ich dostępności w magazynie lub innych kryteriów. Użytkownicy mają możliwość filtrowania i sortowania asortymentu w granicach funkcjonalności strony.
  3. Jeśli zamówiony Produkt okaże się niedostępny, Sklep poinformuje Klienta o tym fakcie niezwłocznie. W takiej sytuacji nie dochodzi do zawarcia Umowy, a ewentualne płatności zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.

VIII. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

    • Pobranie
    • BLIK, e-przelewy i karty płatnicze
  2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą prowadzone są przez wybranego operatora, zgodnie z jego regulaminem.

  3. Termin płatności:

    • w przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
    • w przypadku płatności „za pobraniem” – w momencie odbioru przesyłki,
    • w przypadku płatności gotówką przy odbiorze osobistym – w chwili odbioru Produktu.
  4. W zależności od umów z podmiotami trzecimi lub wyboru Klienta, forma płatności może być dostępna jako przedpłata albo za pobraniem.

  5. W razie anulowania części lub całości Zamówienia, Sklep zwraca odpowiednią część płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia anulowania.

  6. Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.


IX. REKLAMACJE

  1. Podstawę i zakres odpowiedzialności ZOO24 wobec Konsumenta za niezgodność Produktu z Umową określają przepisy Prawa Konsumenckiego.

  2. W razie stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową, Konsument ma prawo w szczególności żądać naprawy bądź wymiany Produktu, a w określonych sytuacjach – obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy (jeśli niezgodność jest istotna).

  3. Szczegółowy tryb postępowania reklamacyjnego (związanego z niezgodnością towaru z umową) opisują przepisy Prawa Konsumenckiego.

  4. Zgłoszenie reklamacji Konsument może złożyć na piśmie (z dopiskiem „Reklamacja”) elektronicznie na adres e-mail: obsluga@zoo24.pl. W miarę możliwości warto dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę) oraz opis niezgodności.

  5. ZOO24 zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji Konsumenta w rozsądnym terminie, nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od momentu jej otrzymania.

  6. Jeżeli Konsument korzysta z ustawowego prawa rękojmi albo prawa do reklamowania towaru z tytułu niezgodności z Umową, wszelkie koszty przesyłki w ramach uznanej reklamacji ponosi Sprzedawca.


X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa Konsumenckiego prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni (lub dłuższym, jeśli Sklep tak postanowi w swojej polityce), bez podania przyczyny.

  2. Termin na odstąpienie liczy się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument może złożyć oświadczenie (np. pisemnie lub e-mailem). Wzór formularza odstąpienia może znajdować się na stronie Sklepu.

  4. ZOO24 może potwierdzić otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu e-mailem.

  5. Po odstąpieniu od Umowy, uważa się ją za niezawartą.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Koszt odesłania ponosi Konsument (o ile Sklep nie postanowi inaczej).

  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wskutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

  8. ZOO24 zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności (w tym koszty przesyłki w najtańszej oferowanej opcji) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Jeśli Konsument wybrał droższą formę dostawy, różnica nie jest zwracana.

  9. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub do chwili dostarczenia dowodu jego odesłania.

  10. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach wymienionych w art. 38 Prawa Konsumenckiego (m.in. w przypadku produktów szybko się psujących, wyprodukowanych na zamówienie itp.).


XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. ZOO24 jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Sklepu Internetowego.

  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usług, Zamówień i innych aktywności zgodnych z funkcjonalnością Sklepu.

  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu założenia Konta, złożenia Zamówienia lub wykonania innej usługi.

  4. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane są w Polityce Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym, np. pod adresem.


XII. PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie treści, usługi, towary oraz prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa do nazwy, domeny, wyglądu strony www, a także wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć, materiałów opisowych, podlegają ochronie prawnej, w tym na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  2. Użytkownik może korzystać z ww. treści wyłącznie w zakresie osobistego użytku i tylko w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu. Jakiekolwiek dalsze kopiowanie lub rozpowszechnianie wymaga pisemnej zgody ZOO24.


XIII. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

  1. W przypadku sporu z ZOO24 Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – m.in. złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy ODR (pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  2. W szczególności spór można rozwiązać na drodze mediacji lub sądu polubownego. W ostateczności rozstrzyga sąd powszechny właściwy według obowiązujących przepisów.


XIV. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Uwaga: Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie Przedsiębiorców i nie ma zastosowania do Konsumentów.

  1. Przepisy regulujące odstąpienie od Umowy (rozdz. X) stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców, jednak z pewnymi odmiennościami mogącymi wynikać z przepisów Kodeksu Cywilnego.

  2. W zakresie wad Produktu lub reklamacji, podstawą odpowiedzialności może być rękojmia na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym.

  3. ZOO24 może odstąpić od Umowy z Przedsiębiorcą w terminie 45 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyn, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Przedsiębiorcę.

  4. ZOO24 nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści Przedsiębiorcy, o ile szkoda nie została wyrządzona umyślnie.

  5. W przypadku ewentualnej odpowiedzialności odszkodowawczej ZOO24 wobec Przedsiębiorcy, odpowiedzialność ta jest ograniczona do kwoty 1500 zł, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.

  6. Spory pomiędzy ZOO24 a Przedsiębiorcą rozstrzygane są przez sąd właściwy ze względu na siedzibę ZOO24.


XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta (w szczególności Konsumenta).

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks Cywilny, ustawę o prawach konsumenta, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawę o prawie autorskim.

  3. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna w zakładce „Regulamin” na stronie www.zoo24.pl.

  4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w chwili ich zawarcia.

  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem1 stycznia 2025 roku.