REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ZOO24.PL
Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa ogólne warunki oraz zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego www.zoo24.pl. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego, ZOO24 umożliwia Klientom oraz pozostałym użytkownikom Sklepu Internetowego, w szczególności Konsumentom, korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz zapoznanie się z Produktami dostępnymi na www.zoo24.pl, a następnie zawarcie umowy sprzedaży. ZOO24 dba o prawa użytkowników Sklepu Internetowego, w szczególności Konsumentów, w tym wynikające z przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu ani ograniczyć, ani wyłączyć jakichkolwiek praw przysługujących użytkownikom Sklepu Internetowego na mocy Prawa Konsumenckiego oraz innych właściwych bezwzględnie wiążących przepisów prawa – w razie wystąpienia takich ograniczeń lub wyłączeń, ZOO24 zastosuje właściwe przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.
I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
-
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.zoo24.pl prowadzony jest przez PETSTORE SPÓŁKA Z O.O. z siedzibą w Żółtki Kolonia, ul. Żółtki-Kolonia 38 A (kod pocztowy 16-070, miejscowość Żółtki-Kolonia), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000815377, posiadającą:
- adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: 38A, Żółtki-Kolonia, 16-070 Choroszcz, Polska,
- NIP 9662134997,
- REGON 384925789,
- adres poczty elektronicznej: obsluga@zoo24.pl,
- numer telefonu: +48 604 679 998.
-
W celu prawidłowego wykorzystania funkcji dostępnych w ramach Sklepu Internetowego należy spełnić niezbędne Wymagania Techniczne, o których mowa w dalszej części Regulaminu.
-
Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, jednakże niezbędna do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do utworzenia konta w Sklepie Internetowym lub złożenia Zamówienia.
-
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
-
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
II. DEFINICJE
Poniżej wymienione, użyte w Regulaminie określenia pisane dużą literą (niezależnie od liczby pojedynczej lub mnogiej czy przypadku, w których są użyte) mają przypisane następujące znaczenie, o ile z Regulaminu lub z kontekstu ich użycia wyraźnie nie wynika odmiennie:
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT –
(1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
(2) osoba prawna; albo
(3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
– która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. - KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej, w szczególności zawierająca umowę, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności gdy z treści tej czynności (w tym umowy) wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG).
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym. Kody Rabatowe z Newslettera nie łączą się z innymi promocjami.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca u ZOO24 zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.zoo24.pl.
- SPRZEDAWCA / USŁUGODAWCA – PETSTORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą 38A, Żółtki-Kolonia, 16-070 Choroszcz, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000815377, posiadająca:
- adres wykonywania działalności i adres do doręczeń: 38A, Żółtki-Kolonia, 16-070 Choroszcz, Polska ,
- NIP 9662134997,
- REGON 384925789,
- adres poczty elektronicznej: obsluga@zoo24.pl,
- numer telefonu: +48 604 679 998.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGOBIORCA –
(1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
(2) osoba prawna; albo
(3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
– korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej. - USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA / USTAWA / PRAWO KONSUMENCKIE – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Umowa zawierana jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i niniejszym Regulaminem.
- ZOO24 jest zobowiązany świadczyć usługi i dostarczać Produkty zgodne z Umową.
- Treści wskazywane lub przekazywane Klientowi przez ZOO24 w ramach lub w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego – w tym wiadomości e-mail dotyczące zaproponowanej Umowy – poczytuje się, o ile nic innego wyraźnie nie wynika z danego przekazu, za zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- ZOO24 wyświetla Cenę Produktu lub usługi w sposób jednoznaczny oraz niebudzący wątpliwości. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu lub usługi (np. na skutek wprowadzenia promocji) w Sklepie Internetowym, ZOO24 wyświetla również najniższą ostatnią cenę Produktu, jaka obowiązywała w ciągu ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki.
- ZOO24 odpowiada względem Konsumenta z tytułu zgodności Produktu z Umową na zasadach wynikających z Prawa Konsumenckiego, a względem Przedsiębiorców – na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa, a także na podstawie niniejszego Regulaminu.
- ZOO24 nie pobiera żadnych opłat za komunikację z ZOO24 przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość; Klient ponosi jednak ewentualne koszty w wysokości wynikającej z umowy zawartej z podmiotem trzecim (dostawcą usługi telekomunikacyjnej itp.).
IV. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
-
W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
-
Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kroków przez Usługobiorcę:
-
wypełnieniu Formularza Rejestracji,
-
kliknięciu pola „Załóż konto”,
-
potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres e-mail.
W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko / nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami – również nazwy firmy i numeru NIP.
- Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
- Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, np. e-mailem na adres: office@zoo24.pl lub pisemnie na adres wskazany w §1.
-
-
Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kroków:
-
wypełnieniu Formularza Zamówienia,
-
kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego pola „Potwierdzam zakup”.
Do tego momentu możliwa jest samodzielna modyfikacja wprowadzonych danych. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko / nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres e-mail, numer telefonu oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży (Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności). W przypadku Klientów niebędących konsumentami wymagane jest także podanie nazwy firmy i numeru NIP.
- Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu w momencie złożenia Zamówienia albo przerwania składania Zamówienia.
-
-
Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po:
- podaniu w zakładce „Newsletter” adresu e-mail i kliknięciu pola „Zapisz się”, lub
- zaznaczeniu odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta.
Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca może w dowolnym momencie zrezygnować z Newslettera, np. przesyłając żądanie na adres e-mail: office@zoo24.pl lub pisemnie na adres wskazany w §1.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu:
- komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox min. 11.0, Internet Explorer min. 7.0, Opera min. 7.0, Google Chrome min. 12.0.0,
- zalecana rozdzielczość ekranu min. 1024x768,
- włączona obsługa plików cookies i JavaScript.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich Usługodawcy i osób trzecich. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
-
Postępowanie reklamacyjne w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną (z wyłączeniem reklamacji Produktu, opisanej w §6 poniżej):
- Reklamacje można składać pisemnie na adres: obsluga@zoo24.pl (z dopiskiem „Reklamacja”)
- Zaleca się podanie w zgłoszeniu informacji o rodzaju i dacie nieprawidłowości oraz żądania i danych kontaktowych składającego reklamację, co ułatwi i przyspieszy rozpoznanie zgłoszenia.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
-
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
V. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po wcześniejszym złożeniu Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia.
-
Cena Produktu widoczna w Sklepie Internetowym podawana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami oraz o ewentualnych kosztach dostawy Klient jest informowany podczas składania Zamówienia.
-
Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży:
- Klient składa Zamówienie zgodnie z pkt. IV Regulaminu.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie Zamówienia oraz przyjmuje je do realizacji, co następuje poprzez przesłanie do Klienta wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta tej wiadomości Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą.
-
Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy następuje poprzez:
- udostępnienie Regulaminu na stronie Sklepu,
- przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3.
-
Termin ustawowy na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni, jednak – zgodnie z informacjami w dalszej części Regulaminu – ZOO24 może go wydłużyć np. do 30 dni, jeśli tak postanowi w swojej polityce.
VI. CENY
- Ceny w Sklepie są podawane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Podane ceny przy Produkcie nie zawierają kosztów przesyłki, które są podawane oddzielnie (w koszyku podczas składania Zamówienia).
- Ceną ostateczną jest cena widoczna przy Produkcie w chwili składania Zamówienia.
- Całkowita kwota do zapłaty prezentowana jest w koszyku, po wybraniu formy dostawy, jeszcze przed zatwierdzeniem Zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów.
- W przypadku cen promocyjnych, Sklep prezentuje aktualną cenę Produktu, cenę przed obniżką oraz – jeśli wymaga tego prawo – najniższą cenę z ostatnich 30 dni.
- Promocje nie łączą się, o ile warunki danej promocji nie stanowią inaczej.
VII. PRODUKTY
- Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów oraz wycofywania istniejących z oferty.
- Domyślna kolejność wyświetlania Produktów może zależeć np. od ich dostępności w magazynie lub innych kryteriów. Użytkownicy mają możliwość filtrowania i sortowania asortymentu w granicach funkcjonalności strony.
- Jeśli zamówiony Produkt okaże się niedostępny, Sklep poinformuje Klienta o tym fakcie niezwłocznie. W takiej sytuacji nie dochodzi do zawarcia Umowy, a ewentualne płatności zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.
VIII. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- Pobranie
- BLIK, e-przelewy i karty płatnicze
-
Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą prowadzone są przez wybranego operatora, zgodnie z jego regulaminem.
-
Termin płatności:
- w przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
- w przypadku płatności „za pobraniem” – w momencie odbioru przesyłki,
- w przypadku płatności gotówką przy odbiorze osobistym – w chwili odbioru Produktu.
-
W zależności od umów z podmiotami trzecimi lub wyboru Klienta, forma płatności może być dostępna jako przedpłata albo za pobraniem.
-
W razie anulowania części lub całości Zamówienia, Sklep zwraca odpowiednią część płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia anulowania.
-
Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.
IX. REKLAMACJE
-
Podstawę i zakres odpowiedzialności ZOO24 wobec Konsumenta za niezgodność Produktu z Umową określają przepisy Prawa Konsumenckiego.
-
W razie stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową, Konsument ma prawo w szczególności żądać naprawy bądź wymiany Produktu, a w określonych sytuacjach – obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy (jeśli niezgodność jest istotna).
-
Szczegółowy tryb postępowania reklamacyjnego (związanego z niezgodnością towaru z umową) opisują przepisy Prawa Konsumenckiego.
-
Zgłoszenie reklamacji Konsument może złożyć na piśmie (z dopiskiem „Reklamacja”) elektronicznie na adres e-mail: obsluga@zoo24.pl. W miarę możliwości warto dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę) oraz opis niezgodności.
-
ZOO24 zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji Konsumenta w rozsądnym terminie, nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od momentu jej otrzymania.
-
Jeżeli Konsument korzysta z ustawowego prawa rękojmi albo prawa do reklamowania towaru z tytułu niezgodności z Umową, wszelkie koszty przesyłki w ramach uznanej reklamacji ponosi Sprzedawca.
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa Konsumenckiego prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni (lub dłuższym, jeśli Sklep tak postanowi w swojej polityce), bez podania przyczyny.
-
Termin na odstąpienie liczy się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument może złożyć oświadczenie (np. pisemnie lub e-mailem). Wzór formularza odstąpienia może znajdować się na stronie Sklepu.
-
ZOO24 może potwierdzić otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu e-mailem.
-
Po odstąpieniu od Umowy, uważa się ją za niezawartą.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Koszt odesłania ponosi Konsument (o ile Sklep nie postanowi inaczej).
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wskutek korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
-
ZOO24 zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności (w tym koszty przesyłki w najtańszej oferowanej opcji) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Jeśli Konsument wybrał droższą formę dostawy, różnica nie jest zwracana.
-
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub do chwili dostarczenia dowodu jego odesłania.
-
Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach wymienionych w art. 38 Prawa Konsumenckiego (m.in. w przypadku produktów szybko się psujących, wyprodukowanych na zamówienie itp.).
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
ZOO24 jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach Sklepu Internetowego.
-
Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji usług, Zamówień i innych aktywności zgodnych z funkcjonalnością Sklepu.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu założenia Konta, złożenia Zamówienia lub wykonania innej usługi.
-
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane są w Polityce Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym, np. pod adresem.
XII. PRAWA AUTORSKIE
-
Wszelkie treści, usługi, towary oraz prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa do nazwy, domeny, wyglądu strony www, a także wzorców, formularzy, logotypów, zdjęć, materiałów opisowych, podlegają ochronie prawnej, w tym na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
-
Użytkownik może korzystać z ww. treści wyłącznie w zakresie osobistego użytku i tylko w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu. Jakiekolwiek dalsze kopiowanie lub rozpowszechnianie wymaga pisemnej zgody ZOO24.
XIII. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
-
W przypadku sporu z ZOO24 Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – m.in. złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy ODR (pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
-
W szczególności spór można rozwiązać na drodze mediacji lub sądu polubownego. W ostateczności rozstrzyga sąd powszechny właściwy według obowiązujących przepisów.
XIV. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Uwaga: Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie Przedsiębiorców i nie ma zastosowania do Konsumentów.
-
Przepisy regulujące odstąpienie od Umowy (rozdz. X) stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców, jednak z pewnymi odmiennościami mogącymi wynikać z przepisów Kodeksu Cywilnego.
-
W zakresie wad Produktu lub reklamacji, podstawą odpowiedzialności może być rękojmia na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym.
-
ZOO24 może odstąpić od Umowy z Przedsiębiorcą w terminie 45 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyn, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Przedsiębiorcę.
-
ZOO24 nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści Przedsiębiorcy, o ile szkoda nie została wyrządzona umyślnie.
-
W przypadku ewentualnej odpowiedzialności odszkodowawczej ZOO24 wobec Przedsiębiorcy, odpowiedzialność ta jest ograniczona do kwoty 1500 zł, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.
-
Spory pomiędzy ZOO24 a Przedsiębiorcą rozstrzygane są przez sąd właściwy ze względu na siedzibę ZOO24.
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta (w szczególności Konsumenta).
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks Cywilny, ustawę o prawach konsumenta, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawę o prawie autorskim.
-
Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna w zakładce „Regulamin” na stronie www.zoo24.pl.
-
Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w chwili ich zawarcia.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem1 stycznia 2025 roku.